Tambahkan lada ke dalam makanan boleh membantu anda menurunkan berat badan sebenarnya




Tidak terkejut dengan formula baru, rakyat mengenali bahawa lada boleh membantu kita menurunkan berat badan. Tetapi menurut satu kajian baru telah menunjukkan bahawa contoh lada pedas pedih ulu hati boleh membantu kita berasa kenyang dan menghalang kita dari makan terlalu banyak dan menurunkan berat badan lebih cepat.
Kajian baru dengan satu lagi tafsiran baru boleh menghentikan peningkatan lemak dalam badan kerana ia dikaitkan dengan pemakanan pranatal membantu menghapuskan lemak yang tinggi.

Profesor Amanda dari Universiti Adelaide, mendakwa penyelidikan itu dengan bergantung kepada tafsiran beliau bahawa 'cayenne bahan yang merupakan salah satu bahan utama yang lain di dalam lada telah mendapati bahawa ia berkesan bukan sahaja merendahkan kolesterol LDL, dan lain-lain, tetapi lada yang masuk ke dalam perut, ia akan membuat saraf dalam perut diberitahu bahawa ia mempunyai makanan yang mencukupi.
Menurut laporan penyelidikan berkata, lada membantu mengurangkan diet makanan pada manusia. Sudah tentu, ini manfaat kesihatan yang sangat penting kepada orang-orang yang mengambil berat tentang masalah obesiti atau tidak tahu bagaimana untuk mengawal diet.



No comments:

Post a Comment