Anak menemui mayat ibu mereka di bilik tidur 8 bulan selepas meninggal dunia





Kuwait: Satu kes yang sangat pelik, dua beradik tinggal di rumah ibu mereka di Kuwait telah menemui mayat ibu mereka di bilik tempat tidur 8 bulan selepas dia meninggal dunia.

Menurut maklumat, anak perempuan itu percaya bahawa ibu mereka sedang tidur semasa mereka berada di rumah dan tidak mahu mengganggu ibu mereka sepanjang dia dalam selimut, tetapi baru-baru ini apabila mereka datang untuk memeriksa, Ibu mereka dilihat tinggal tulang sahaja.


Dengan segera mereka melaporkan kepada polis tempatan untuk menyiasat. Polis telah melakukan bedah siasat, melakukan pemeriksaan forensik dan memutuskan bahawa ibu itu meninggal dunia akibat kemalangan Menurut laporan berita IB Times.

Dua orang anak perempuan setiap hari keluar masuk rumah, manakala ibu mereka dia di dalam rumah bilik berasingan. Mereka memberitahu polis bahawa mereka dikaitkan dengan panggilan ibunya sebelum mereka sampai pada waktu petang.

Pembaca berita di internet bertindak balas dengan menyalahkan anak-anak perempuan itu kerana kecuaian mereka, kenapa tidak berbau busuk mayat ibunya? Adakah anda fikir tentang itu juga?

Sama-samalah kita fikirkan.




No comments:

Post a Comment