Tumor manusia di muka yang sangat pelik



Tumor manusia di muka yang sangat pelik


Setiap pagi seorang lelaki bernama Kanai Das di atas selalu berjalan kaki ke stesen kereta api untuk pergi mengemis, dengan harapan untuk mendapatkan sedikit bantuan daripada orang lain.

Lelaki yang kini berusia 42 tahun itu memberitahu bahawa dia tidak mahu menjadi peminta sedekah, tetapi kerana wajahnya seperti itu, tiada siapa yang mengambil untuk bekerja. Dalam adat tradisi India kepercayaan karut bahawa dia dilahirkan di atas nama tuhan Ganesha (Turki kad), yang merupakan asas kepada gajah dikenali sebagai kuat Dechak dan jantung perjuangan berpecah perkahwinan, supaya orang bersedekah mencapai hormat dalam keadaan yang paling hanya kepercayaan karut.



Tumor manusia di muka yang sangat pelik


Kanai Das mengalami kesakitan akibat keadaan penyakit itu di wajah yang menjadikan ia sukar untuk hidup seperti berjalan dan makan. Berkata dengan muka yang sedih, beliau berkata beliau tidak mahu meminta, tetapi tidak ada kerja lain selain itu kerana terpaksa mengemis untuk mendapatkan wang untuk memberi makan kepada ibunya.

Walau bagaimanapun, doktor memberitahunya bahawa keadaannya tidak boleh dirawat, tetapi Kanai Das sentiasa mempunyai harapan bahawa dia akan dapat untuk merawat dan benar-benar mahu mempunyai kesihatan yang baik dan kelihatan normal, seperti orang lain juga. Mudah-mudahan pada masa akan datang, dia boleh merawat keadaannya.








No comments:

Post a Comment