Pancung kepala sebagai amaran kerana tidak mematuhi arahan



Pancung kepala sebagai amaran kerana tidak mematuhi arahan


Mahkamah syariah dikatakan telah menemui militan kesilapan mereka "pengkhianatan" selepas mereka meninggalkan medan perang sebelum bandar Islam di Iraq barat laut.

Orang ramai Teaheanort_chaol_chuor semasa perlanggaran yang akan berlaku di antara pejuang jihad dan pihak Kurdish, menurut ARA akhbar yang dituntut. Dan pada hari Ahad, mereka telah dilaksanakan di khalayak ramai di bandar barat Baa'j manakala beratus-ratus yang lain pejuang.

Seorang aktivis Abdullah al-Mallah memberitahu media untuk meletakkan agensi pekerjaan bahawa "militan didapati bersalah kerana pemergian mereka dari kedudukan di kampung yang sesuai di mana pertempuran berlaku di antara mereka dan tentera Kurdish. Muslim mahkamah syariah bandar memutuskan untuk memotong kepala mereka di hadapan ahli-ahli negara Islam, beratus-ratus orang lain untuk mencegah orang lain daripada mengambil sebarang tindakan tanpa kebenaran daripada pemimpin tentera mereka. "

6 orang di kalangan mereka yang telah dilaksanakan, Syria manakala selebihnya anda adalah pejuang jihad barat, menurut beberapa sumber di tempat kejadian. Ia bukan kali pertama bahawa negara Islam Jong umum dipancung sebagai amaran kepada orang lain untuk mematuhi arahan mereka.





No comments:

Post a Comment