Messi: Saya tidak bersaing dengan Ronaldo


Messi: Saya tidak bersaing dengan Ronaldo


Lionel Messi telah mendakwa bahawa ia tidak mahu bersaing dengan Cristiano Ronaldo. Messi, yang kini sedang dirawat untuk kecederaan lutut selama 4 minggu berkata, persekitaran luaran yang menyebabkan kebanyakan orang berfikir dia mahu bersaing dengan Ronaldo, tetapi sudah tentu mereka akan bermain dengan baik untuk kelab mereka.
Sebelum cedera Messi menjaringkan 6 gol untuk Barcelona musim ini.

Dalam temu bual dengan seorang penganalisis Guillem Balague di Yahoo.com, Messi diberitahu bahawa terdapat begitu banyak perkara yang kebanyakan orang cakap. Tetapi saya tidak mahu bersaing dengan Ronaldo dan saya fikir mereka juga tidak mahu bersaing dengan saya. Apa yang saya mahu ialah untuk pasukan saya, ini adalah apa yang saya lakukan sekarang.

Messi: Saya tidak bersaing dengan Ronaldo

Selepas kecederaan lutut bulan lalu, Messi memberitahu bahawa ia adalah perkara yang paling teruk untuk dia. Kecederaan adalah perkara yang paling teruk di dunia untuk kerjaya sebagai pemain, tetapi dari awal saya tahu ia tidak dapat dielakkan, dan saya hanya melakukan pemulihan. Saya tidak dapat menentukan hari untuk bermain sekali lagi kerana ia tidak bergantung kepada doktor.





No comments:

Post a Comment