Kes-kes kusta adalah meluas di Flora



Kes-kes kusta adalah meluas di Flora

Amerika Syarikat: semasa ini biasanya and tidak pernah mendengar tentang penyakit kusta di Amerika Syarikat tetapi telah tersebar kepada rakyat di Negeri Flora Florida. 9 kes telah dilaporkan kepada negeri ini pada tahun ini, dan sebab dipercayai berlaku akibat daripada tenggiling. Adakah hubungan?
Tenggiling di sisi lain di Flora Florida?

Menurut Pusat Kawalan dan Pencegahan Penyakit, mereka adalah spesies haiwan yang mengandungi bakteria penyakit kusta yang memberi kesan kepada kulit dan saraf. Setiap kes Flora yang terlibat secara tidak langsung berkaitan dengan tenggiling dan gejala yang boleh merebak melalui air liur.


Kes-kes kusta adalah meluas di Flora

Apa yang lebih menakutkan ialah institusi kesihatan melaporkan bahawa rakyat Syria Flora 10 orang telah didiagnosis dengan penyakit ini setiap tahun, jadi ada 9 orang telah dijangkiti penyakit ini pada tahun ini adalah satu jumlah yang besar.

Dr Cho, presiden persatuan perubatan, Duch berkata kepada Hawa WJAX- TV, "Ia adalah penyakit yang sangat ganas jika anda benar-benar mendapatkannya. Ia tidak kelihatan mungkin menyebabkan masalah, tetapi harus sedar kehadiran tenggiling, dan menjauhkan diri dari mereka. "

Kes-kes kusta adalah meluas di Flora

Walaupun tenggiling keluar berjalan pada waktu malam, pakar-pakar memberi amaran bahawa anda mungkin dapat melihat anak-anaknya di siang hari. mereka mungkin kelihatan, tetapi mereka juga boleh mengandungi penyakit ini.


No comments:

Post a Comment